piątek, 29 sierpnia 2014

Liebster Award

Dziękuję za nominacje tobie droga Emilko http://szkrzatek.blogspot.com ), to naprawdę wspaniałe, że doceniłaś moją prace!  Jest to naprawdę coś cudownego, i bardzo chętnie nominuje kolejne blogi do tej świetnej zabawy oraz odpowiem na postawione przez ciebie pytania  Tutaj macie pytania oraz postawione na nie odpowiedzi 


1. Jaki jest Twój ulubiony klub siatkarski ?Na pierwszym miejscu w moim serduchu znajduje się ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, jednak PGE Skrę Bełchatów, również darze ciepłymi uczuciami. To właśnie te dwa kluby się dla mnie liczą.

2. Trenujesz siatkówkę ?
Z treningami jest u mnie naprawdę ciężko (brak, daleko), ale u mnie na w-fie siatkówka jest prawie cały czas i za to błogosławie moją nauczycielkę 

3. Jaki inny sport oprócz siatkówki cię interesuje ?
Uwielbiam skoki narciarskie, jako mała dziewczynka darłam się do telewizora z pomalowaną twarzą i gorąco kibicowałam Adamowi Małyszowi  Poza tym jeździectwo, też jest fajną dyscypliną (kocham konie) 

4. Twój ulubiony rozgrywający to... ?Tutaj typowałabym trzech zawodników: Pawła Zagumnego, Łukasza Żygadło oraz Nicolasa Uriarte 
5. Byłaś na jakimś meczu na żywo ? Jak tak to jakim ? 
Niestety nie miałam takiej możliwości...
6. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Namówiła mnie taka jedna Emilka A poza tym uwielbiam tworzyć 
7. Ile masz lat ?W Maju skończyłam 17 lat, wiem starucha ze mnie 
8. Jaki masz rozmiar buta ?Na prawdę chcecie to wiedzieć? xD Mój rozmiar buta to 42... ;( Wiecie jak ciężko jest dziewczynie kupić tak duże buty?  Za to mogę nieźle dokopać
9. Jacy/jaki są/jest twoi/twój ulubieni/ulubiony siatkarze/siatkarz..?Moim ulubieńcem jest Marcin Możdżonek, jednak bardzo lubię także Krzyśka Ignaczaka,Pawła Zagumnego, Michała Kubiaka,Nicolasa Uriarte, Łukasza Żygadło, Mariusza Wlazłego, Arka Gołasia oraz Wojtka Włodarczyka.
10. Czy wywieszasz flagę Polski na czas trwania MŚ ? 
Jeśli przyjdzie paczka z flagą w środku  Jeśli nie, to na pewno wywieszę coś na oknie 
11. Masz Cyfrowy Polsat ? Dzięki moim rodzicom tak xD Nie mogę jechać na żadem mecz, więc chociaż w tv obejrzę sobie mecze...!
Pytania na, które macie odpowiedzieć:1. Twój ulubiony klub siatkarski, to?
2. Twój rozmiar buta, to?
3. Trenujesz siatkówkę?
4. Hobby poza siatkówką?
5. Twój/oi ulubiony/eni siatkarz/e, to?
6. Odkąd interesujesz się siatkówką?
7. Twój ulubiony trener to?
8. Ile masz lat?
9. Co jest powodem tego, że piszesz?
10. Jakim reprezentacjom kibicujesz?
11. Czy masz kogoś z kim możesz pogadać o siatkówce?

To tyle, i jeszcze raz wielkie dzięki za nominacje! 

2 komentarze:

  1. Kiedy następny rozdział??? PS. Znam ten ból jeśli chodzi o buty :(

    OdpowiedzUsuń